luni, 6 iunie 2016

SEJUR CRETA – ALMYROS BEACH 3*


Prima data cand am mers in Grecia, acum 2 ani, am ales o excursie cu autocarul, decizie care s-a dovedit putin cam obositoare. Insa, atrasa de frumusetea statiunilor grecesti, am decis ca in acest an sa alegem aceeasi locatie, insa sa fie mult mai confortabil, asa ca am optat pentru un charter in Chania, din insula Creta.
Am avut zbor din Bucuresti, si chiar daca pretul este putin mai ridicat decat in cazul autocarului, merita toti banii, pentru ca ai transportul asigurat de la aeroport la hotel, iar de acolo esti pe cont propriu, faci ce vrei, ca doar esti in concediu. In statiune se gasesc mai multe agentii de turism care pot organiza excursii in imprejurimile din Chania, ideale pentru cei care isi doresc sa descopere mai mult din cultura unica a Greciei.
Hotelul la care am stat era cred ca la cel mult 70 de metri de plaja, asa ca nu faceam decat doi pasi si eram direct in apa. Mi-a placut ca erau sezlonguri suficiente pentru toata lumea si nu era nevoie sa te trezesti la ora 6 ca sa prinzi un loc, asa cum de multe ori mi s-a intamplat in Romania. In fiecare zi aveam cate ceva de vazut si de facut, iar seara ne relaxam la cate o terasa sau un restaurant.
Per total pot spune ca a fost un concediu foarte placut, in care m-am distrat, dar m-am si relaxat. Sunt incantata ca am avut posibilitatea de a vizita si cateva insulite din apropiere, insa mi-as fi dorit sa fi avut cateva zile in plus de concediu pentru a admira si cateva muzee grecesti. Recomand oricui o vacanda in Chania, deoarece merita, iar conditiile sunt de departe superioare celor oferite in tara noastra, iar preturile sunt chiar asemanatoare. Cu siguranta ca urmatorul concediu va fi tot in Grecia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu