vineri, 22 mai 2015

O altfel de experienta - vacanta pe o nava de croaziera



Am urmarit pe parcursul unui an ofertele la croaziere,  pentru ca imi doream sa incerc o astfel de experienta, dar nu eram convinsa ca este alegerea cea mai buna. Asa ca pe parcursul unui an am verificat sistematic cam care sunt preturile, care sunt itinerariile si am citit tot felul de bloguri pentru a-mi raspunde la intrebari. In urma cercetarii mele, destul de serioasa, as putea spune, am concluzionat ca, in ceea ce priveste pretul, este convenabil sa iei fie iarna pentru sfarsitul de primavara sau sa ai rabdare si sa profiti de ofertele last minute. Ele apar cu 2-3 saptamani inainte si cele mai mari reduceri sunt chiar cu cateva zile inainte. 

Daca trebuie sa va planificati concediul cu mult timp inainte atunci recurgeti la prima varianta, dar daca jobul va permite ceva spontan, atunci asteptati o oferta de last minute. Oricum, pasaportul trebuie pregatit din timp, pentru a evita costurile suplimentare si mai trebuie sa stiti ce anume doriti. Adica dupa cercetare ramaneti ca un anume itinerariu pe care il urmatiti in continuare deoarece este dificil sa cauti toate variantele, nu de alta dar sunt foarte multe si dintr-o sarcina placuta se va transforma intr-un chin. In afara de stabilirea unui itinerariu si de alegerea unei oferte nu mai trebuie sa va faceti nimic. 

Eu am gasit o oferta cu zbor inclus (de la ecroaziere), deci am avut zbor asigurat, cazare, 3 mese principale si 2 gustari, bauturi non-alcoolice si toata distractia si relaxarea de la bord. Ceea ce nu este inclus si va presupune un cost suplimentar vizeaza bauturile alcoolice si excursiile la tarm. Dintre acestea excursiile au fost cele pe care am cheltuit cei mai multi bani pentru ca nu am ratat nicio zi. Nu te obliga nimeni sa faci o astfel de excursie, dar ele costa in jur 50 de euro si iti ofera ocazia de a vedea orasele in care ancorezi si pentru mine a meritat sacrificiul financiar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu