miercuri, 4 septembrie 2013

Caraibe vs Orientul Mijlociu

Cautam de anul trecut sa merg in orientul mijlociu, mai exact in Dubai si ma interesa foarte mult pretul unei oferte Dubai. Dupa o cautare pe Google am ajuns pe site-ul agentie Oltextur unde am gasit peste 150 de oferte chiar in aceasta perioada a anului. Dupa ce le-am trimis mail si mi-au oferit toate informatiile de care am avut nevoie am si platit excursia. Pentru excursie mi-am achizitionat si un aparat foto Nikon nou-nout, foarte performant, potrivit pozelor in zonele cu lumina excesiva - voi revenii cu impresii la intoarcere.
Ca idee... am avut de ales intre Dubai si cateva destinatii interesante din Caraibe, dar cred ca cel mai bine ar fi la las caraibele pentru mai tarziu (eventual la iarna) cand o sa mi se faca dor de o plaja luxurianta, cu ape albastre si copagi exotici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu